Yücel yeniden başkanlığa seçildi

ALTAV'ın bugün gerçekleştirilen genel kurulunda Adem Murat Yücel yeniden başkanlığa seçildi.

Alanya Kültür Merkezi'ndeki (AKM) genel kurula ALTAV ve Alanya Belediye Başkanı Adem Murat Yücel,  Alanya Turistik İşletmeciler Derneği Başkanı Burhan Sili,  vakfın üyeleri katıldı. Genel kurula MHP İlçe Başkanı Mustafa Türkdoğan da katıldı. ALTAV'ın faaliyetlerinin yer aldığı sunumun gösterilmesiyle başlayan genel kurulda sonra divan oluşturuldu. Saygı duruşunda bulunularak istiklal marşının okunmasından daha sonra 2016 yılı yönetim kurulu faaliyet raporu okundu. Rapor hakkında açıklamalarda bulunan Elvan Güneş, "Tanıtım olarak yoğun olarak çalışıyoruz. 2016'da 26 turizm fuarına katıldık. Ayrıca Tanıtma Müşavirliği'nin Alanya'ya ayırdığı stantlarda yer alıp pazarın nabzını tuttuk.  2017'de St. Petersburg'u da listemize ekledik. Thomas Cook'a GZP'nin tanıtımı için destekte bulunduk" dedi.
Güneş, konuşmasını şöyle sürdürdü:

"Sırbistan'ın ünlü sanatçısı Anna Kokiç'e Alanya'da klip çektirdik. Klip yayına girdiğinden bu yana 4 milyondan fazla kişi tarafından izlendi. MISS Finland Güzellik Yarışması'nın Alanya'da gerçekleşmesini sağladık. Kamp içerisinde MISS Alanya Gecesi düzenleyip dereceye girenlere ödüller verdik. İç pazara yönelik çalışmalar yaptık. Konya'da çalışmalar yaptık. GZP ye inen Pobeda ve Anex'in uçaklarını karşıladık. Yolculara çeşitli hediyeler verdik. ABD'den bir bloger, National Geographic'ten bir temsilci, İsveç’ten 1 bloger, Sırbistan'dan gazeteciler, ALTAV tarafından Alanya'da ağırlandı. Canon Fotoğrafçısı Ozan Cankara, Alanya'da ağırlandı. Sosyal medya üzerinden yayınlarımız sürüyor. Dortmund'daki Ramazan Festivali'ne katılarak Alanya'yı 1 milyon kişiye tanıttık. Yamaç paraşütü etkinliği Alanya'da yapıldı. 2017'de ilk kez uluslararası düzeyde düzenlenen ultra maratona malzeme desteği verdik. Uluslararası Alanya Film Festivali'ni gerçekleştirdik. Bu yıl ilki gerçekleştirilen festivalin popülerleşmesi için çalışmalarımız devam ediyor. Rusya'da Büyük Türkiye Festivali yapıldı. Festivalde Alanya çantaları ve sağlık turizmiyle ilgili broşürler yer aldı. Yetkililerden alınan bilgilere göre Alanya standı büyük ilgi gördü. 2017-2018 fuar listesine Hollanda Fuarı'yla başladık. 2016'da çektirdiğimiz Alanya tanıtım filminin ardından yeni bir tanıtım filmi çektirdik. Bundan sonraki tanıtım filmlerimizde yeni bir konsept belirleyip yolumuza devam edeceğiz Bir Alanya'mız var."
2016 yılı vakıf ve gelir giderleri ile bilançosu okunarak oybirliğiyle kabul edildi. Sonra bütçe de oybirliğiyle kabul edildi.  ALTAV'ın 2016 yılı bütçesi 478 bin iken 2017 yılı ise 465 TL olarak açıklandı.

Daha sonra bir konuşma yapan ALTAV Başkanı  Yücel, "Alanya en güzel coğrafyalardan birinde yer alıyor. Biz turizmi en iyi yapmak için ülke ve millet olarak hazırız. En güzel coğrafya, hizmet de bizde.  En ucuz destinasyon arayışında Türkiye'yi görüyoruz.  Bu da bize acı veriyor.  Bizler 2015'de kurduğumuz birlik çerçevesinde ülkemizi iyi şekilde tanıtmaya çalıştık. 2015'de Rus krizi ve terör saldırıları yaşadı.  Rusya pazarındaki artışı Beyaz Rusya ve Ukrayna pazarı ile kapatmaya çalıştık.  Beyaz Rusya'da yüzde 48,  Ukrayna'da yüzde 24 artış yakalayarak bu açığı kapatmaya çalıştık.  Bugüne kadar ALTAV yönetiminde ye alanlara teşekkür  ediyorum"dedi.
Genel kurulda divana sunulan ALTAV Yönetim Kurulu oybirliğiyle kabul edildi. Buna göre ALTAV yönetimi şu kişi ve kurumlardan oluştu:

Adem Murat Yücel
ALSTUD
ALSAV

'Aktivitemiz yok'

Dilek ve temenniler  bölümünde konuşan Metin Erdem, "Deniz sahil çok güzel ama bit aktivitemiz yok.  Sondakika satışını kuvvetlendirecek yüzme, kano, balık tutma yarışmaları düzenlenebilir. Bir bakanlıkta yapılacak bir centilmenlik taahüdü fe denebilir. 1 milyon bir vergi tahakukuku çıkmışsa bunun 4te birini devlet alacak kalanını otelciye renevasyon olarak döndürebiliriz.  Böylece otelci otelini yenileyebilir,  ALTAV'a da bütçe sağlanmış olur."

'Alanya'da herkes yönetimde'

Altid başkanı Sili de, "Alanya her ne olursa olsun Türkiye  ve Kültür  ve Turizm Bakanlığı nezdinde en az bütçeyle en özverili çalışan bir ALTAV'a sahip.  Alanya'da olan herkes bu işin yönetiminde" diye konuştu.

'Turist memnun edilmeli'

Taylan Gündeşlioğlu, "Turisti getirmek değil de burada memnun edersek,  bunun üzerine  bir çalışma yapsak daha iyi olur.  Dünyanın en güzel ekim ayı Alanya'da yaşandı. Yapılan bir kampanyada biz gelen turiste bir gıdım kötü davranıyorsak yanlış olur" ifadelerini  kullandı.

'Vakfa hibe etmeye hazırım'

ALSAV Kurucusu İsmail Yıldız da, "Turizm,  kültürle ilgili kitaplar yayınlıyoruz.  Ben Kleopatra ve Alanya isimli kitap yazdım.  Ben bunu vakfa hibe etmeye hazırım.  Ben Alanya'da bir Yörük Müzesi açtım. Bunun da turizme fayfalı olacağına inanıyorum" dedi.

'Birlik zamanına ihtiyacımız var'

Mehmet Dahaoğlu da, "ALTAV'ın toplam bütçesi toplam 1 milyon 150 bin TL.  ALTAV ile ilgili 2 yıl öncesinde çok olumsuz eleştiriler aldık.  Bazı çalışma arkadaşlarımız ayrıldı. Halbuki bu insanlar Alanya için zaman ayıracak kişilerdi.  Başkan Yücel bu konuya el atarak onu sahiplendi. ALTAV son 2 yılını en verimli şekilde geçirdi. En ihtiyacımız olan zaman birlik zamanı. Bütçemizi oluştururken destek istedşk.  Bazen bol bol nasihat aldık.  ALTAV herkesin vakfı.  İsteyen herkese kapımız açık.  Bizleri anlayan insanlar bize destek verdi.18 milyon TL'lik tanıtım yaptık" dedi.

Güncelleme Tarihi: 08 Kasım 2017, 17:58

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.