Türel’den muhalefete sert eleştiri

Antalya’nın dünyanın yıldızı olma yolunda hızla ilerlediğini söyleyen Başkan Türel, “Bizim Antalya’ya koyduğumuz vizyon ve perspektifi, bazı at gözlükleriyle bakanların, bazı örümcek ve dar kafalıların anlaması mümkün değildir. Aslında çok iyi anlıyorlar da biz bunları başardığımızda kendilerine ömür boyu sıra gelmeyeceğini düşünerek Antalya batsın, Menderes Türel de batsın, AK Parti de batsın, sıra bize gelsin diye büyük bir hezeyanın içindeler” diye konuştu.

Antalya Büyükşehir Belediyesi’nin tamamladığı ancak açılışını yapmadığımız 28 tesis olduğunu belirten Başkan Menderes Türel, “Halkın arasına çıktığımızda alnımız ak” dedi.

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel, AK Parti Muratpaşa İlçe Danışma Meclisi’ne katılarak, hizmetlerini anlattı, görüş alışverişinde bulundu. Sözlerine Afrin’deki operasyonda kahramanca mücadele eden Mehmetçiğe başarılar dileyerek başlayan Türel, “Şehitlerimize Allahtan rahmet diliyorum gazilerimize de acil şifalar Allahtan niyaz ediyorum. Biz bir ölürüz bin diriliriz. İnşallah Afrin’de de güzel bir Osmanlı tokadı yiyecekler. Artık muvaffakiyet, başarı yakındır. Sınır güvenliğimizi en iyi şekilde ordumuz sayesinde sağlamış olacağız. Tabi biz bu mücadeleyi veriyorken maalesef içimizdeki hainleri bir kez daha gerçek yüzleri ile görmekten üzüntü duyuyoruz. Bu ülkenin geleceği ve bekası için Türk milletinin büyük bir bölümü adeta tek yürek, birlik olmuşken, beraberlik içerisinde hareket ediyorken birilerinin halen başkalarının maşası olmak kaydıyla ülkemize hainlik yapıyor olması gerçekten çok üzüntü verici” diye konuştu.

"Bu vizyoner projeler Antalya'da istihdamı artıracaktır"

Antalya’nın dünyanın yıldızı olma yolunda hızla ilerlediğine dikkat çeken Başkan Türel, şunları söyledi: “Bizim Antalya’ya koyduğumuz vizyona, bazı at gözlükleriyle bakanların, bazı örümcek kafalıların, dar kafalıların anlaması mümkün değildir. Aslında çok iyi anlıyorlar da biz bunları başardığımızda kendilerine ömür boyu sıra gelmeyeceğini bildikleri için, Antalya batsın, Menderes Türel de batsın, AK Parti de batsın, sıra bize gelsin diye büyük bir hezeyanın içindeler. Doğru birdir. Allah çalışana verir. Biz bu yolda en güzel şekilde çalışmalarımızı yürüteceğiz ve devam edeceğiz. Antalya’ya sahil projeleri, kurvaziyer liman projeleri, yat limanı projeleri yapıyoruz. Tünektepe’ye otel diyoruz, 3. Etap Raylı Sistem geliyor, ne yaparsak yapalım beğendiremiyoruz”

"Bunlar herşeye karşı"

Türel sözlerini şöyle sürdürdü: “Hepsine hayır diyorlar. Geçtiğimiz günlerde sosyal medyada yazdım. Ona hayır, buna hayır ne yapacağız bari onu söyleyin. Hatta mecliste de ifade ettim. Bize bir yapılacaklar listesi verin de biz onlarla da uğraşırız. Dedim ki yarın seçim gelecek, siz de vatandaşa bir takım projelerle söz vereceksiniz. Bize onu yapma, bunu yapma, sen ne yapacaksın kardeşim onu söyle. Antalya’yı hangi hedefe doğru yürüteceksin. Biz Antalya’ya bu vizyoner projeleri kazandıracağız. Bu projeler aş demek, iş demek, ekmek demek. Biz tribünlere oynamıyoruz. Bir Boğaçayı projesi diyorsunuz, 10 bin kardeşimiz oradan ekmek yiyecek.”

"28 tesis açılışı bekliyor"

Antalya Büyükşehir Belediyesi’nin şu anda tamamladığı ancak açılışını yapmadığı 28 tesisi olduğunu belirten Başkan Türel, şöyle konuştu: “Halkın arasına çıktığımızda alnımız ak… Göğsümüzü gere gere gezebileceğimiz o kadar çok eserimiz var ki. Mesela Kumluca’da Beykonak sahil projesini yapıyoruz ama 100 senedir su gitmeyen Karagöl yaylasına da suyu biz götürüyoruz. Sahilde de varız, yaylada da varız. Dolayısıyla biz tabi bu hizmetleri yaptıkça adeta çıldırıyorlar. Önce şöyle düşünüyorlardı, Boğaçağı, Konyaaltı Sahil Projesi’ni Menderes Türel nasılsa beceremeyecek, sesimizi çıkartmayalım, beceremeyince de biz alırız onu yerden yere vururuz, dediler. Şuan Konyaaltı Sahil Projesi’nde işçiler atom karınca gibi çalışıyor, Boğaçayı projesi başladı hızla devam ediyor. Bunları biz yapamayacağız zannediyorlardı ses çıkartmıyorlardı. Başladık inşaatlara yer yerinden oynuyor. Vay efendim bunu nasıl yaparmışız, sahilleri halka kapatıyormuşuz. Konyaaltı Sahil Projesi tamamen halka açık. Bir de sahili iki misline çıkartıyoruz. Çünkü yolun güneydeki şeridini yayalaştırıyoruz. Yat limanı yapma, Kruvaziyer Limanı yapma çünkü sahilleri kapatıyorsun. Bu zengin turistler Antalya’ya gelsin diye senelerdir canımız çıkıyor. Bunlar bu gemilerle bu yatlarla geziyorlar. Biz bunlara liman yapmazsak bu zengin turisti nasıl getireceğiz Allah aşkına. Antalyalı esnaf nasıl zenginleşecek, Antalya’daki ekmek sahibi olmayan, iş sahibi olmayan kardeşimiz biz bunları yapmazsak nasıl ekmek yiyecek.

"Dertleri başka"

Başkan Türel, şöyle devam etti: “Geçenlerde söyledim. Bu limanlar halka sahilleri kapatıyor diyorsanız, bu limanı Korkuteli’ye, Elmalı’ya, Gündoğmuş’a dağın başına mı yapacağım? Liman deniz kenarına yapılır. Nereye yapacağız biz bu limanı? Bu liman deniz kenarına yapılacak. Ama dediğim gibi dünyayı görmemişler, tanımıyorlar, bilmiyorlar. Vay efendim şehir içinde olmazmış. Nereye götüreceğiz. Barcelona’nın en işlek caddesinin denizle buluştuğu yerde 7 tane kurvaziyer liman var. Biz daha bir tane yapacağız diye canımız çıkıyor. Onu da yapma diyorlar. Ama biliyorlar biz bunları yaparsak onlara sıra gelmeyecek. Dertleri o. Antalya batarsa batsın.”

"Antalya'da kimse yalnız değildir"

“Biz olduğumuz müddetçe Antalya’da kimse yalnız değildir” diyen Başkan Menderes Türel, “Mahallenizde kimin yardıma ihtiyacı var, kim fakir, kim gureba, kim evindeki hastasına bakamıyor, bunların bütün imkânları şuanda Büyükşehir Belediyesi tarafından sağlanıyor. Bir Tazelenme Üniversitemiz var 60 yaş üstü ile ilgili. Akdeniz Üniversitesi’nde Gerontoloji Bölümüyle bir çalışma yapıyoruz. Onlarla bir araya geliyorum sık sık. Tazelenme Üniversitesindeki ablalarımızdan bir tanesi dedi ki. Evde hasta yatalak bir yakınım var. Hep ona bakmak ile mükellefim. Tabi bende 20 sene babasına yatalak olarak elinden geldiği kadar yardım etmiş bir evlat olarak bunun ne kadar zor olduğunu iyi bilirim. Kadıncağız diyor ki tek başımayım hastamı bırakamıyorum. Ama canım tatile de gitmek istiyor. Dedim ki sen tatili ayarla yatalak hastanı bana bırak. Artık Palyatif Bakım Merkezimiz var, yatalak hasta bakım merkezimiz orada kaç gün tatile gidiyorsan biz ona bakacağız. Kimse yalnız değildir dediğim tam da budur işte” ifadelerini kullandı.

"Ovada da varız, yaylada da"

Antalya’da çocuk, genç, yaşlı, emekli toplumun her kesimine hizmet ettiklerini belirten Türel, şunları aktardı: “ASFİM’lerimizde 150 bin kişi spor yapıyor. Emeklilerimiz için oluşturduğumuz Hobi Bahçelerimiz var. Sayın Dışişleri Bakanımızın teşrifiyle Cumartesi günü resmi açılışını yapacağız. Artık yaşlılarımız orada elinde çapasıyla domatesini marulunu ekiyor dikiyor. Ovada da varız yaylada da varız. Yaylaya çıkıyorsunuz sulama kapalı devre sulama sistemlerini artık Büyükşehir yapıyor. Bedava elektrik dediler milleti kandırdılar. Biz çiftçiye bedava elektrik dedik işte yaptık. Biz söz verdik mi yaparız. Onlar bol bol konuşurlar sonrada unuturlar. Şimdi yaptığımız güneş enerji santralleriyle artık çiftçinin sulama suyundaki elektrik bedava. O eli nasırlı çiftçi kardeşlerimiz, üreticilerimiz her gün bana teşekkür mesajı gönderiyorlar.”

"3. etap raylı sistem ihalesi"

Varsak-Otogar-Meltem arasındaki Üçüncü Etap Raylı Sistem Projesi’nin ihalesini bir iki ay içinde gerçekleştireceklerini kaydeden Başkan Türel, “Bu proje kapsamında Eski Mezbaha’da biten nostalji tramvay hattını da geliş gidiş olacak şekilde Eğitim Araştırma Hastanesi’ne kadar uzatacağız. Burada üçüncü etapla buluşturacağız. Yani Işıklardan bindiniz mi raylı sisteme, ister havaalanı, ister Aksu, EXPO, ister Adliye, ister Araştırma Hastanesi, ister eski SSK Atatürk Hastanesi, ister Tıp Fakültesi, istersen ver elini Varsak. İlk dönemimde 11 kavşak yaptık, bizden sonra bir tane yapamadılar. 11 km raylı sistem yaptık bir milim ekleyemediler. Bu bizim başarımız, sizin başarınız Antalya’nın başarısı” diye konuştu.

Güncelleme Tarihi: 21 Şubat 2018, 14:56

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.