Maaş alamayan ulaşım esnafı Büyükşehir Belediyesine yürüdü
Maaş alamayan ulaşım esnafı Büyükşehir Belediyesine yürüdü
Antalya'da 70'e yakın ulaşım esnafı, 2 buçuk aydır maaşlarını alamadığı gerekçesiyle büyükşehir belediyesine yürüdü. Burada yapılan toplantıda, maaşların ödenmesi için otobüsçülerden bir hafta süre talep edildi. Antalya Otobüsçüler Odası Başkanı Yasin Arslan, "Bir hafta süre verildi, önümüzdeki hafta iyi haberlerle tekrar görüşeceğiz" dedi.