Mimarlık Yüksek lisans programı mimarlar gününde başladı
Mimarlık Yüksek lisans programı mimarlar gününde başladı
Üniversitemizde yeni açılan Mimarlık Yüksek Lisans Programının ilk dersi 3 Ekim Dünya Mimarlar Gününde gerçekleştirildi. Yrd. Doç. Dr. Tülay Görü Doğan tarafından verilen dersi Alanya Kaymakamı Dr. Hasan Tanrıseven, Alanya Belediye Başkanı Zir. Müh. Adem Murat Yücel, Rektör Prof. Dr. Erol Sayın ve Fen Bilimleri Enstitüsü Müdürü Yrd. Doç. Dr. Semih Özkan da ziyaret ettiler.