Büyükşehir Belediyesi üniversite öğrencilerini karşılıyor, rehberlik yapıyor
Büyükşehir Belediyesi üniversite öğrencilerini karşılıyor, rehberlik yapıyor
Antalya Büyükşehir Belediyesi tarafından üniversiteyi kazanıp kayıt için Antalya’ya gelen öğrencilere rehberlik ve ulaşım hizmeti sunmak üzere Otobüs Terminali’nde ‘Üniversitesi Öğrencileri Danışma Noktası’ kuruldu. Öğrenciler, otobüsten iner inmez gülen yüzlerle karşılanıp sıcacık çorba ikram ediliyor ardından kayıt için kampüse ücretsiz servisle götürülüyor.