Alanyalı taksiciye müjde! Martı TAG kapandı

Alanyalı taksiciye müjde! Martı TAG kapandı


Martı TAG sürücüleri ile taksiciler arasındaki davada bugünkü duruşmada karar çıktı. Mahkeme Martı TAG hizmetinin haksız rekabet oluşturduğuna hükmetti. Başkkan Akkaya, kararı gözünüz aydın diye duyurdu.


İstanbul Çağlayan Adliyesi'nde görülen davanın 7’nci duruşmasında çıkan karara göre Martı TAG ve TAG sürücü hizmetlerinin web sitesi ile mobil uygulamasının her türlü mecrada sunulmasına ve reklam faaliyetlerinin yürütülmesine engelleme kararı verildi.

Oda avukatı ile birlikte duruşmaya müdahil olan Alanya Şoforöler Odası Başkanı Ali Akkaya, "Taksici esnafımızın gözü aydın, kuş öldü, Martı TAG Mahkeme kararıyla kapatıldı.
Taksici esnafının ekmeğine göz koyan korsan taşımacılığa karşı bugüne kadar mücadele veren tüm Oda Başkanlarımıza, sayın TŞOF genel Başkanımıza taksici esnafımız adına teşekkür ederiz.
Hayırlı uğurlu olsun" diyerek davanın lehlerine sonuçlandığını kamuoyuyla paylaştı.
İstanbul 14. Asliye Ticaret Mahkemesi tarafından verilen bu yasak kararının istinafa açık olduğu belirtildi.

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.

SIRADAKİ HABER

banner97

banner82

banner83